UVOĐENJE KNJIGOVODSTVA

Vođenje knjigovodstva u knjigovodstvenom servisu ima nekoliko ozbiljnih problema:
1 odvajanje i prostorna udaljenost dokumentacije od vlasnika
2 robno knjigovodstvo (ulaz i izlaz robe) kod vrlo sličnih roba po nazivu,
3 zatvaranje računa sa uplatama na kojima nije precizno naveden poziv na broj odobrenja,
4 informiranje o stanjima i promjenama zbog dislokacije knigovodstva od korisnika nije dovoljno brzo i efikasno…

Ovi problemi naveli su nas na odluku da projektiramo i razvijemo informatički sustav koji se instalira u operativi našeg korisnika (skladištu, prodavaonici, financijskoj operativi…), i koji vođen automatskim konterom i knjigovođom, napravi poslove knjigovodstva za poslovnu promjenu nastalu u operativi. Time se uštedi na radnim mjestima kontera, knjigovođe, a i likvidatora, jer operativa je najbolji kontrolor poslovne dokumentacije.

Tako smo od vođenja knjigovodstva prešli na uvođenje knjigovodstva i ugovaranje kontinuiranog nadzora i savjetovanja. Ovakav oblik usluge podigao je razinu kvalitete uz zadržavanje ili pad troškova knjigovodstva.

Naravno, svaki naš korisnik usluge je različit po djelatnosti, veličini, pa posao uvođenja knjigovodstva zahtjeva :
1 snimanje zatečenog stanja knjigovodstva
2 odabir najpovoljnije opreme i software-a
3 obuka kadrova u opreativi
4 uvođenje oblika i rokova poslovnog informiranja za pračenje stanja i tokova (financijskih, robnih).

Cijena usluge uvođenja knjigovodstva je:

Cijena sa PDV-om

NETO
  - jednokratno 12.200,00 KN 10.000,00